ma tot vrij 10-18.00 +31 (0)30 237 81 73 info@woonliving.nl
Gratis verzending vanaf €30 & gratis retour
WoonlivingWoonlivingWoonliving
Eerst thuis proberen - dankzij achteraf betalen

Veelgestelde vragen

Ben je op zoek naar een antwoord op je vraag? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.

Bestellen

Allereerst super bedankt voor je bestelling! Je krijgt van ons direct een bevestigingsmail en als jouw bestelling door het bestelproces gaat en daarbij krijg je een track & trace code zodat jij je producten kan volgen en weet je precies wanneer er geleverd wordt.

Heb je hier alsnog een vraag over? Stel deze dan gerust aan onze serviceafdeling, dan wordt je helemaal op de hoogte gesteld over jouw bestelling.

Dat kan uiteraard gebeuren, geen enkel probleem! Neem even contact op met onze serviceafdeling en zorgen wij ervoor dat jouw gegevens in orde worden gemaakt. Zodat jouw bestelling alsnog snel op het goede adres wordt geleverd.

Je betaalt geen verzendkosten bij Woonliving als je een bestelling boven een bedrag van €30,- hebt gedaan. Is dit niet het geval? Dan betaal je €6,95 aan verzendkosten. 

Betalen

Geen paniek, wij gaan ervoor zorgen dat jouw betaling goed wordt afgerond, zodat de producten zo snel mogelijk jouw kant op komen. Neem in dit geval contact op met onze serviceafdeling, zij helpen jou graag.

Ja dat is mogelijk, met Klarna kun je achteraf betalen. Hiermee kun je de betaling afronden, nadat je je product hebt ontvangen.

Levering

Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling niet in een keer wordt geleverd. Dit komt omdat sommige producten verschillende levertijden hebben. Hierdoor kan het dus voorkomen dat er meerdere malen een leverancier voor je deur staat met jouw leuke bestelling.

Mocht het voorkomen dat er een product mist die wel geleverd zou moeten zijn. Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling zodat wij meteen op zoek gaan naar een oplossing. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd.

Alles voor thuis

Ja dat kan. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail en zodra het product is gescand in het sorteercentrum, kun je via de track & trace code jouw bestelling volgen. 

Kantoormeubilair

Het niet mogelijk om je bestelling via track & trace te volgen, omdat wij het kantoormeubilair graag gemonteerd bij jou thuis of op de zaak leveren. Dit doen we met ons eigen transport om de kwaliteit te garanderen. Zodat jij niks meer hoeft te doen behalve alles in te stellen.  

We geven via de mail aan welke dag wij bij je willen langs komen en op de dag zelf bellen we even 30 minuten van tevoren.

Als jouw producten beschadigd zijn is dat nooit fijn, want je wil natuurlijk meteen genieten van jouw nieuwe aankoop. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op met de serviceafdeling. Wij geven je advies en gaan meteen aan de slag om een passende oplossing te vinden.

Retourneren

Is er wat mis of ben je niet tevreden over jouw bestelling? Dan kun je uiteraard jouw producten retour sturen. Laat ons je ordernummer weten via de mail en dan zorgt ons service afdeling voor een retour label of we maken een ophaal afspraak.

Zodat wij de bevestiging hebben ontvangen van de retour, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk het bedrag krijgt teruggestort op jouw rekening.

Zondag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag
Januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november, december
Er zijn niet genoeg producten meer beschikbaar. Slechts [max] over.
Bladeren door het verlanglijstjeVerwijder verlanglijstje
Winkelmandje

Je winkelmandje is leeg

Toch maar weer winkelen

Opmerking toevoegen Opmerking bewerken
Voeg een kortingscode toe

Voeg een kortingscode toe

Kortingscode werkt ook op de afrekenpagina